czwartek, 27 czerwca 2013

5

Uwaga, rozdzial zawiera tresci erotyczne.Przeznaczony jest dla osob doroslych, badz osob o mocnych nerwach . :-)


H-sie skonczylo-powiedzial belkoczac Harry rzucajac pusta butelke na podloge.Dochodzila 12 w nocy, mielismy sporo w czubie, wypilismy po butelce na glowe, bez coli, samo whisky z lodem.
-pojde po nastepna-powiedzialam wstajac z podlogi
H-zaczekaj-pociagnal mnie za reke co spowodowalo ze usiadlam na jego kolanach-chce Cie!Odkad Cie zobaczylem -zaczal wodzic palcami po mojej skorze co sprawilo ze poczulam sie przyjemnie
-co robisz?-wydukalam niepewnie
H-chce sie z Toba pieprzyc, tu i teraz, nie odpuszcze tym razem-powiedzial a gdy to uslyszalam ogarnela mnie euforia rozdzierajaca od srodka,poziom dopaminy wzrosl do poziomu maksymalnego.Harry chwycil moj podbrodek i przyciagnal moja twarz do swojej
H-jestes niewyobrazalnie piekna i podniecasz mnie
Byl zupelnie innym niz wyobrazaly sobie fanki w tym ja.Myslalam zawsze ze jest subtelny i delikatny a on okazal sie byc ostry i wulgarny.Bylam zbyt podniecona tym co sie w tamtym momencie dzialo by myslec o czymkolwiek innym niz seks z nim.Postanowilam nie czekac dluzej i wpilam swoje usta w jego. Zlaczylismy sie w namietnym pocalunku, nasze jezyki wirowaly tak szybko ze calkowicie stracilam kontrole nad soba.Chcialam by jak najszybciej we mnie wszedl ale zapanowalam nad emocjami i zaczelkam zachlannie calowac jego szyje i wglebienie za uchem .On pospiesznie rozpiol mi stanik i zaczal piescic moje piersi dlonmi. Znow zlaczylismy sie w pocalunku, sciagnelam z niego koszulke.W pokoju panowal mrok.Przenieslismy sie na moje lozko.Zaczelam rozpinac mu pasek po czum spodnie.byl juz na samych bokserkach.Czulam jego penisa na swoim kroczu mimo ze bylam w majtkach nadal czulam niedosyt i szybko je sciagnelam.
H-jestes bardzo niegrzeczna,pokaz co potrafisz
Nic nie myslac usiadlam kroczem na twarzy Hrrego i szybko poczulam jego jezyk wirujacy w sobie.Jeczalam z przyjemnosci jakiej doznawalam.I wyginalam swoje cialo z kazdym ruchem jego jezyka we mnie-smakujesz jeszcze lepiej niz wygladasz-wymruchal a jego niski glos wprawil mnie w jeszcze wieksze szalenstwo.Zsunelam sie z jego twarzy i postanowilam  by to on zostal zaspokojony.Zaczelam ruszac w gore i w dol trzymajac jego penisa w dloni i lizac mu jadra.Byl tak podniecony ze co chwile wyginal sie w luk.
H-ssij go malutka-powiedzial szarpiac mnie za wlosy i celujac swoim kolega w moje usa-lubisz to ?
-mhmyyy
Ruszalam szybko w gore i w dol, Harry jeczal,przerwalam ta zabawe bo mialam ochoe na prawdziwy seks.Nadzialam sie na niego i odrazu zaczelam szybko skakac,wlozylam mu palce do us
-podoba Ci sie?
H-jak cholera ale wole dominowac na gorze-przekrecil nasze cieala tak ze bylam pod nim. Wzial moje nogi na swoje ramiona i szybko ruszal sie we mnie, po 15 min poczulam niesamowite podniecenie.Zacisnelam mocno wlosy Harrego i glosno krzyczalam,poczulam wtedy jego wytrysk w sobie.Jeszcze chwile po calowalismy sie namietnie po czym ze mnie wyszedl. Wstalam z lozka i ubralam koszulke siegajaca za pupe , udalam sie do lazienki by wziac prysznic, gdy wyszlam Styles lezal i patrzyl na mnie.
H- nie pomyslalbym ze jestes tak ostra w lozku,chodz tu
Poszlam i polozylam sie przy nim a glowe ulozylam na jego torsie.ak wlasnie zasnelismy.

Obudzil mnie blask slonca wpadajacy do mojego lozka i razacy mnie drastycznie w oczy, byla 8.30 ,super zaspalam
-Harry wstawaj-aczelam go budzic
H-jeszcze wczesnie-mruknal
-prosze cie
H-dobraaaa
Na to wszytko o swoim istnieniu przypomnial mi Niall wysylajac mi smsa 'czesc, chcialem zyczyc ci tylko milego dnia i zapytac jak sie spalo'. Kurde ! Przespalam sie z Harrym  a to Nialla mialam w glowie. Jestem dziwka-pomyslalamUbralam sie i poszlam obadac teran, pusto.Wrocilam po Hazze by szybko wybiec z domu , wsiasc do auta i zapomniec o tej nocy.Nie wiem czym do mnie otarl ale nie autem bo usiadl w moim na miejscu pasazera.Podrapal sie po glowie udajac ze mysli
H-dziekuje, bylo suer, nie potrafie tego opisac, w nocy bylas jak demon a teraz wygladasz jak aniol,podoba mi sie to
-bylam pijana nie doszlo by do tego na trzezwo wiec nie masz sie z czego cieszyc-odpalilam silnik i pojechalam odwiezc go we wskazane miejsce .Sama zas pojechalam do sxzkoly.Nie przestawalam myslec o blondynie .
Zajerzdzajac pod szkole cos mi nie gralo, na parkingu bylo pusto.Dopiero po kilku minutach wpatrywania sie w martwy punkt zorientowalam sie ze jest sobota.Przez to wszystko nie myslalam racjonalnie.Wlaczylam silnik i pojechalam spowrotem do domu.
Zastanawialam sie po powrocie do domu  lezac w bezruchu na swoim lozku dlaczego podczas seksu az tak trace kontrole.Fakt byl taki ze moj chlopak z ktorym bylam od 15 roku zycia az do 19 gdy dowiedzialam sie ze od 2 lat mnie zdradzal z kim popadnie.To o n byl przyczyna mojego zachowania, byl agresywny podczas intymnych chwil , a ze to wlasnie z nim stracilam dziewictwo to nie mialam stycznosci z normalnym  delikatnym seksem.Przeswietlilam zdazenia z poprzedniego dnia i zorientowalam sie ze my nawet sie nie zabezpieczylismy.Szybko wybralam nr do Harrego
H-halo slicznotko!
-dlaczego nie miales gumki ?
H- jak to nie
- no nie
H- co kurwa? ja dziecka nianczyc nie bede, za mlody jestem-kto do chuja mowil o dziecku ? Co za panikarz jebany z niego , no moj ty kochany
-zamknij twarz,mam dni nieplodne bananie-rozlaczylam sie
W jednej chwili pojelam jak glupi jest Harry, przeciez on mial mozg wielkosci tic taca , o szo łom !Postanowilam zadzwonic do Nialla by powiedziec mu o tym co zaszlo.Nie chcial gadac wiec przyjechal po godzinie.Otworzylam mu drzwi i odrazu przywital mnie szczerym usmiehem.Byl taki piekny.Zaproponowalam mu cos do jedzenia i oczywiscie nie odmowil.Uslyszalam tupanie po schodach, myslalam ze nikogo nie bylo procz nas bo rodzice zabrali mlodsze rdzenstwo do ciotki na weekend ale mylilam sie.Przez poznanie chlopakow zapomnialam o tym ze mam brata,ktory stanal nagle w drzwiach kuchni.Moj Pablo,wysoki brunet o niebieskich oczach, mulat tak jak ja o bardzo muskularnej budowie ciala.
P-czesc mała-usiadl i wyciagnal treke do Nialla by sie przedstawic
-czesc braciszku
P-pamietaj ze nadal tu mieszkam i mam pokoj obok, nawet nie zagladasz na fife swinko,nie widzialem cie miesiac
Pablo studiowal w Londynie i dojezdzal, czasem bywal pozno w domu, nie ! on zawsze bykl pozno w domu, ja juz wtedy spalam, wiec sie nie widzielismy
-obiecuje poprawe
N-ona gra w fife?-zapytal Niall,prawie udusil sie sokiem wiec Pablo musial go poklepac
P-i to jak ziom, jest chwilami lepsza ode mnie
N-hahaha,musze to kiedys zobaczyc
P-ide pocwiczyc-caly moj brat tylko silownia mu w glowie
Poszlismy z Niallem do mnie.Niechetnie zaczelam rozmowe bo bylo mi wstyd i w ogole kurde co mialam powiedziec i jak zaczac ?
-bo wczoraj jak pojechales, ja i harry no sie upilismy i my spalismy ze soba, nie chcialam, on jest taki chamski i bezczelny ale bylam pijana.
N-nie wiem po co mi to mowisz
aha, olal to ? To znaczy ze wcale go nie obchodze, no nie moze mam przeleciec wszystkich z 1D zanim zauwazy ze to jego darze sympatia?
N-chodz tu i juz nie placz-przytulil mnie i w tym momencie poczulam radosc przeszywajaca mnie od srodka
N-on kazdego traktuje bardzo przedmiotowo ty go tak potraktowalas wiec moze zacznie szanowac kobiety-halooo ?a skod on wiedzial jak ja go potraktowalam.Odchylilam glowe i spojrzalam na niego,spuscil glowe
N-On powiedzial mi dzis ze pierwszy raz poczul sie wydymany i ze czuje sie jak szmata
Zaczelam sie smiac, poproawil mi tym humor ale jednoczesnie bylam wsiekla bo Hazz powiedzial ze spal ze mna. Komu nastepnemu powie?Krolewnie kurwa sniezce ?Co za Baran z niego. Nadal siedzialam wtulona w Horana, i poplakiwalam co jakis czas bo zalowalam tego co zrobilam, on odgarnal delikatnie moje wlosy na drugi bok i pocalowal mnie w policzek
N-nie placz juz, nie do twarzy Ci z tym-byl zupelnie inny, inny niz wszyscy faceci ktorych spotkalam w swoim zyciu, byl sybtelny, nie byl wulgarny , byl spokojny oczywiscie nie chodzi mi o zarty, byl spokojny w takich chwilach, taki romantyczny.
N- pojedziesz ze mna do Lanielle ?-pokiwalam znaczaco glowa- to pojdziemy do klubu dobrze ?
-tak
Poszlam do lazienki sie przebrac,zalozylam obcisle jeansy, buty na platformie, luzna koszulke z napisem'free hugs',zakiet .Z wlosami nic nie robilam bo po umyciou sie skrecily i byly lokowate (w miare).Gdy wyszlam Niall sie usmiechnal i powiedzial jedynie 'łał'.
Wyciagnelam reke by podszedl do mnie i otworzylam drzwi.Niall odlozyl torbe z chipsami,zlapal mnie za dlon, jego dlonie byly takie miekkie i delikatne, az dziwne ze byly meskie.Dalam mu prowadzic bo sama mialam szpile wiec byloby mi niewygodnie. Po 40 min bylismy u Liama byli tam tez Zayn i Perrie. Postanowilismy popic troche i pojechac do klubu. Caly czas gdy siedzielismy Liam patrzyl to na mnie to na Nialla , az nie wytrzymalam.
-czemu tak patrzysz?
L-stwierdzam ze tworzylibyscie piekna pare-zarumienilam sie, wiedzialam o tym :DChwycilam szybko drinka i przechylilam go popijajac.
-chcecie napic sie Polskiej wodki ?
Z-woohooo , jestes polka?
-pol polka pol meksykanka
L-piekielna mieszanka
D-Liam-szturnela do Danielle wybuchajac smiechem
Wycisagnelam z torby litr Sobieskiego
-pijemy teraz czy w klubie?
Z- w klubie, jedziemy ?-chorem odpowiedzielismy wiec zapakowalismy sie do taksowki i pojechalismy.
Gdy siedzielismy juz przy stoliku w klubie wyciagnelam jak ostatni przemytnik wodke ktora nielegalnie wnioslam i postawilam ja na stole. Zaczelismy pic, po pierwszym kieliszku kazde z nich sie skrzywilo
L-mocna jak ch....
P-co to kurwa jest-powiedzial Perrie a Liam chwycil butelke i czytal etykietke
L-wodka, w dodatku 40% niezla zabawa nas czeka
Juz po 30 min nas porobilo bo Zaynowi wchodzilo i narzucil ostre tepo.
-chodzmy zatanczyc-powiedzialam do Nialla ale ten nie chcial wiec poszlam z Perrie. Gibalysmy sia na parkiecie co chwile o siebie uderzajac, jaja niesamowite. Niasll obserwowal nas caly czas az w koncu dolaczyl
N-dobry wieczor-powiedzial mi do ucha, jego glos sprawil ze wlaczyl mi sie ten zasrany 'kurwik; , bylam na niego nagrzana. Rany no tanczylam z nim jak zwykla dziwka, ocieralam sie o jego krocze, zapowiadala sie powrotka z rozrywki a ja wtedy wyszlabym na dziwke, zwykla puszczalska.Troche na tym parkiecie zabawilismy i Niall zaprowadzil mniedo stolika-edziemy do domu?
L-zamowie wam transport-wybral numer i dalej nic nie slyszelismy bo wyszedl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz